Monday, November 9, 2015

Fantastiskt tur med Danskbåten

Sex med sexleksaker på en båt
Fantastisk tur med båten

- Vänta en minut! Jag sade till min vän, när vi stod i dörröppningen i restaurangen på båten.

Jag hade upptäckt två bitar som jag visste vid ett bord. Jag drog med mig min väns arm.

- Vad händer? Frågade han.

- Det sitter två damer i det som är från samma stad som oss, och jag kan garantera att de är ensamma. 

De är gifta båda. Anpassa hon rätt med kort hår? Jag arbetar med en yngre bror till sin man. Jag vet att de har problem i sitt äktenskap, men jag tror inte att de är skilda. Hon andra är skilda. Det märkliga är att de två som sitter där är gifta, eller var gift med sin broder. Hon lämnade och hade  förmodligen fått sällskap av andra på denna resa att göra henne att glömma den kommande skilsmässa. Tror du inte det, Stein?

- Nu kommer därför att få dem på andra tankar, han skrattade luras.

- Varför inte? Vi kan då ha lite kul. De kommer säkerligen inte att känna igen oss. Vi kan till exempel säga att vi är från Hamar, eller något?

- Du sa att de var gifta med varandra hans bror. Alltså hon högt vet om dig när du har arbetat tillsammans med sin man?

- Nej, det finns tre bröder dem. Hon lång var gift med den äldste av dem, medan hon andra är gifta till mitten. Ser ni? Det är den yngsta av dem jag arbetar med. Klart?
Stein nickade. Vi gick in och satte sig vid ett annat ledigt bord, inte långt från dem. Det var inte så mycket många med båten den här tiden på året, men de som reste hade nog lagt sina planer för resan.

Vi planerar också över ölglas vårt. Men det var mestadels bara med förhoppningar tills vi hade fått värme inombords och erbjuds upp varje vår dam att dansa. De var villiga och stod upp trots att de ständigt hade bud upp av andra parter. Inger var henne jag dansade med. Det verkade som om hon var en lite blyg, men mycket snart insåg jag att det var en lugn dam jag var tvungen att göra.

Efter tre danser, var vi frågade om vi skulle kunna ta en plats vid deras bord. Naturligtvis kunde vi där. Reidun kallas hög. Ingen av dem frågade var vi kom ifrån, och de inte ge intryck av att de kände oss. Det var bra. De reste på samma sätt som vi. En resa att varva ner från det dagliga livet. Stein och jag började känna igen öl i blodet, och det var inte gratis för våra kvinnor började också vara något skakig så småningom.

Jag märkte att Stein höll sin hand under bordet, och jag förstod att han var på väg att slå Reidun över låret. Det verkade som om hon inte försökte komma undan honom.

- Ska vi dansa? Frågade Inger.

Vi gick ut på golvet. Vi dansade nära och låta våra kroppar känner varandra.

-? Vill du gå med mig i kabinen, frågade jag henne snabbt.
Hon tittade på mig.

- Varför inte? Sa hon och tryckte sig ännu hårdare mot mig.

Vi sade att vi gick ner, och de förstod vad det handlade om.
När vi kom ner och hade låst dörren bakom oss, omfamnade vi varandra. Jag drog upp hennes klänning och började smeka hennes lår upp till hennes rumpa. Där jag lät händerna cirklar om mjuka skinkor, när jag drog hennes trosor halvvägs låren. Hennes händer gnuggade mig orolig över ryggen. Jag lät ett finger glida ner skreva som separerade hennes skinkor, och hon klämde runt mitt finger.

- Låt oss klä oss, sade hon, och drog ifrån mig.

Hon knäppte upp hennes klänning och drog den över huvudet. Hon hade BH med öppningsbar fram. Hennes bröst verkade mjuk och stora. De hängde lite ned, men var fortfarande attraktiv. Så slingrade av hennes trosor och stod framför mig naken och inbjudande. Hon satt på kanten av sängen.

- Din tur! Sa hon och lade armarna i kors och satte sig att vänta på mig.

Jag stod upp, slet av min skjorta och slips. Byxorna föll till en nonsens ner på golvet. Naken Jag gick fram till henne och hon var inte trängre än hon tog runt min kuk och började runka den. Det var redan stela och enorma, och hon kysste den längs axeln och låt den värma kinden innan hon öppnade läpparna tog det mellan dem. Hon fungerade det riktigt bra med läpparna när hon kramade emot det, medan hon tackar in och ut ur sin mun. Jag smekte hennes axlar och nacke och haft sin behandling. Hade jag varit nykter, skulle hon förmodligen fått spruta i munnen. Men den här gången tackade jag alkoholen som jag var lite mer uthållighet.

Hon släppte min kuk och luta dig tillbaka i sängen. Jag klättrade över utspärrade benen och höll kuken mot hålet. Hon vidgade ut fitta läppar med händerna, och gjort det lättare för mig.
Cock halkade in och till botten av henne. Hon lät fingrarna och låt dem i stället för min rygg och kramade mig nära. Tyst och återhållsam, började hon röra sig nedanför midjan, och gjorde vad som behövdes för att vara rytmisk och trevlig. Hon var inte särskilt intresserad av att försöka hålla igång för en evighet, något hennes rörelser anges. Hon var vild och självklart under mig.

Kate Upton Sex


Jag planterade mina ben ner mot kabinväggen för att få stöta på henne. Hennes huvud kastade från sida till sida, medan hon hela tiden hörde från honom.

- Oh! Släpp in mig! Knulla mig hårt! Hon snyftade.

- Jag ska ge er kuk att du inte kommer att glömma! Jag sa, och gav allt jag hade.

Hon lyfte benen upp i luften, låt dem över min rygg och hängde på mig.

- Ja, låt mig få det! Hon skrek när hon kom i en orgasm som gjorde hela hennes kropp att härda för ett 
ögonblick. Så hon satte fötterna i sängen och började röra sig upp mot min kuk igen.

- Herregud! Hon sa, ser på mig.

- Mer? Jag frågade henne.

- Ja! Självklart. Kom igen. Låt din kuk riva mig sönder! Hon stönade och koncentrerade sig på min 
kuk igen.

Jag ryckte så häftigt i henne att hon skulle säkert bli sårad efteråt. Men hon klängde armarna om mig och kom i mina rörelser.

- Du skulle låta det gå på mig, eller hur?

- Det gäller för mig inte så länge! Peste jag ner på henne.

- Ja, kom igen nu! Hon sade i linje med min rytmiska chock.

- Ja, jag ska nu! Jag sa, och sköt in henne så långt som jag fick det.

Där jag låt det sitta tills det hade tömt sig. Jag tror att jag har aldrig upplevt tidigare punktering. Men världen så ivrig att hon var för mig att låta det gå inuti henne. Hon var tvungen att vara särskilt sugen på kuk. Efter avkoppling lite bredvid henne, frågade jag henne att ljuga, medan jag tog en promenad i korridoren. Jag hade på en viss plats och vill helst inte sitta inne i kabinen. Därför gick jag på toaletten utanför i korridoren. När jag stod där, kom in i Stein. Han log och frågade om Inger var något att sikta hemåt på. Jag berättade hur hon var, och lärde sig hur hård Reidun var.

Efter genomgången uppgifter på toaletten, kom vi överens om att byta ställe  så Stein kunde prova rustning, och jag gick till Reidun. Det var bara en liten ljus som tändes i hytt Ja, jag gick in och stängde dörren bakom mig. Reidun låg med ryggen mot mig och upptäckte att det inte var jag som kom. Hon tyckte nog att det var Stein. Jag satt på sängen bredvid henne, och när hon vände sig om. Till en början var hon lite förvånad. Men när hon insåg att hon låg på rygg i sängen med täcket under hakan för att dölja sin nakenhet.

Jag strök min hand utanför täcket över hennes underliv och tryckte omslagen ned så konturerna av hennes kropp var synliga. När jag höll min hand över hennes underliv, märkte jag att hon tryckte den mot min hand. Hennes ögon lyste mot bakgrund av lampan när hon stirrade på mig medan jag drog omslagen mot väggen och låta handen smeka hennes lår på insidan och ända tills jag märkte hennes könshår. Hon drog foten till sitt knä och backas mot väggen.

På så sätt fick jag goda möjligheter att känna upp kvinnorna hennes underliv och smeka henne fliken med tummen. Hon reagerade spontant och hennes kropp var i full gång våndas under min behandling. Kuken min hade länge varit anställnings igen. Jag fick öppnade mina byxor och vände dem mig med ena handen.

Jag ville inte släppa mina fingrar från den våta fitta henne. Jag låg framför hennes bröst och började slicka dem. Hon satte händerna runt mitt huvud och tryckte den mot sig själv.
Hennes bröst var små. Inga större än att de fyllde min hand, men de styva bären skulle återvända stora och lockande och värt ytterligare prospektering med tungan och läpparna. När jag kramade mina läppar runt dem flämtade och hon födde honom. Jag var frestad att hålla mina fingrar ännu längre in i henne. När jag gjorde, hissade hon under sitt liv mot mig som ett tecken på att hon haft det mycket. Jag drog mig högre upp henne.

- Ge mig! Hon sade med kvävd röst.

Hon låg mer gynnsam och tog tag i min kuk och kunde styra bollen mellan de våta fitta läppar. När jag nått botten av henne, det var som att vrida på en strömbrytare. Hon planterade båda fötterna ner i sängen och träffade min chock med en enorm energi. Jag tror inte att hon var nära dynastiska med rumpan alls.

De elastiska hennes muskler höll hennes kropp upp mot mig hela tiden. Hon smekte mina höfter, hakan och under magen. Hon styrde hennes fingrar runt hans kuk att känna härligheten. Då blev hon på plats över min rumpa igen och tryckte ner mot dem. Allt hände utan den fantastiska fina rytm som vi hade var bruten.

Jag sökte med min tunga mot hennes läppar och våra tungor möttes i en våldsam bråk som sändes till resten av våra kroppar. Vi kramade oss mot varandra och rullade hälften under. Hon skärpt hennes ben, och jag kunde känna hur de pressas runt hans kuk. Jag valde att göra samma sak, och i sidled, jag lät hans kuk glida in i hennes fitta som plötsligt blev mycket hårdare och vackrare.

- Få lite högre upp. Hon sa.

Jag drog mig lite längre upp så hans kuk kom närmare stift henne. Jag vet inte om jag var nära att det, men det gjorde vissa större förändringar för Reidun. Hon klamrade sig fast vid mig och lät sig ryckas med min chock som trängde in i hennes hål.

- Det är så läcker det sättet. Hon viskade.

Jag fick tag i hennes höfter och höll henne när jag försökte dragkraft hårdare i henne. Jag kom närmare och närmare ett frisläppande. Hennes andning gick oregelbundet. Ibland höll hon andan under långa perioder, och när jag märkte en ännu hårdare press på hans kuk.

- Det gäller här! Hon viskade utan att öppna ögonen. Jag körde sin kuk i den trånga passagen. Hårdare och hårdare, snabbare och snabbare.

- Oh! Nu!

Hon knackade kytt näve bakom nedre delen av ryggen min, medan hon tryckte mot mig.

- Åh, det går för mig! Hon snyftade.

- Kom igen! Jag skrek åt henne. Håll rytmen och pressa dig till mig!

Hon klängde, medan jag blåsa i henne så hårt jag kunde.

- Du pressa sperma ur mig, halvt viskade, hälften jag skrek i hennes öra.

- Oh, ja! Låt mig!

Så exploderade hastighet ur min kuk och sprida henne. Frenetiskt grep mig hårt för att ge henne de flesta av hans kuk innan det gick över i andra stater. Hon hängde på tills vi båda kom till vila slappna av och svett sida vid sida.

Vi vaknade tidigt nästa morgon som Inger kom in för att hämta sina toalettartiklar. Varken Reidun eller jag gjorde inget försök att täcka över oss. När hon var på väg att gå ut igen, stannade hon.

- Det är okej att jag flyttar från denna stuga och över till den andra? Hon frågade vände sig till mig.
Reidun kramade min hand.

- Ja, just det. Jag ska klara mig! Svarade jag.


- Ja, det tror jag också! Svart Inger och lo, öppnade dörren igen bakom henne.

No comments:

Post a Comment