Monday, November 9, 2015

Härliga Sverige

HÄRLIGA SVERIGE

Jag var med min flickvän på semester till Sverige. Vi besökte hennes familj i en liten stad. När min bror var på kontoret och min flickvän och hennes syster var upptagen med något, tog jag en enhet för att bli lite bättre känd. På vägen tillbaka, stod en ung flicka vid vägkanten och liftade. Jag stannade och hon frågade om hon kunde sitta på.

- Ja, känna det. Jag har gott om tid, svarade jag, men du måste visa vägen, för jag är inte bekant.
- Jag vet att du är från Norge, Oslo. Hon sa. - För det är på bilen. Sväng vänster ner mot havet och sedan till höger.

Jag gjorde som hon sa. När jag tittade närmare på henne, såg jag att hon hade en fin rumpa och svällande bröst. Hon bar en tunn tröja och en kort kjol. Hon var mycket söt med ovalt ansikte, bruna ögon och fylliga läppar. Ibland fanns det en busig leende från henne. Hon hade gropar i kinderna, och hennes hår var lång och mörk blond.

Som vi körde långsamt längs vägen som kjolar havet, berättade hon att hon hade hennes födelsedag den dagen och att hon ville uppleva något spännande.

- Jag är 19 år idag, sade hon, det är därför jag valde dig att köra mig.

Jag svarade att det var snällt av henne att göra det, och att hon skulle ångra, för jag hade lång erfarenhet av så många saker. Jag förstod vad hon letade efter.
Plötsligt sa hon - och sväng vänster, sedan första höger ner till skogen vid havet. Inuti finns plats att parkera.
Precis vid havet i en scrub, var det en liten öppen plats.

- Där! Hon sa, nere vid havet finns en fin, liten mysig plats.

Det var där också. En grop med gräs, där det hade varit människor innan. Det var som en säng med mjuka ytor. Jag hade tagit en filt från bilen och låt den utanför backen. Så jag satte mig ner.
Jag var lite äldre än henne, men det gjorde ingenting.

När jag satte mig ner, fodrad hon sig upp på knä bredvid mig. Så hon knuffade mig över. Jag var passiv, eftersom jag ville att hon skulle vara aktiv. Jag skulle med alla medel inte skrämma henne.
Jag antar att hon letade efter en av deras första sexuella upplevelser. Hon frågade mig om jag kunde föreställa mig varför hon hade velat åka med mig.

- Nej, svarade jag.

Hon sa att hon ville ha det lite kyla den dagen och att hon var med inte behövde veta var hon bodde, och inte igen henne. Hon frågade hur gammal jag var första gången jag hade varit med en dam. Jag tror att jag svarade att jag var ganska ung, och det var med någon som var mycket äldre än mig.

- Du är så vacker och läckra att det är bra att många vild sex med dig, frågade jag.

Sedan berättade hon, medan hon smekte min mage, bröst och under min tröja, att hon kände en kvinna som hade en pojke som hette Stig. De använde då att besöka några gamla de visste. Vid sidan av den gamla fanns en man som hade hästar. De tilläts att rida på dem, och en häst hade en sadel att det fanns en upphöjd plattform framför. När hon cyklade det, kände hon att det gjorde läckra när hästen galoppe lätt. Slutligen hade det varit mycket läckra för henne.
När hon berättade detta, hade jag fått min hand under hennes kjol. Jag pinpointed fitta, och hon har skrivit och andades. Dra sedan ner henne dragkedjan i mina byxor och fick kuk. Hon tittade på mig och sa:

Heta stunder på soffan


- Oi, så stort det är. Är det verkligen möjligt?

Jag sa att kvinnor har skapats så att korsen för alla.

- Tänk om när de föder, sa jag.

Då log hon. Jag kunde känna att hon inte hade några trosor på, och jag var helt förlorat. Fick mina byxor till en viss hastighet, och hon lade sig i gräset bredvid mig. Jag kröp upp på henne och undergräva den styva min kuk rakt in i hennes fitta. Hon flämtade, hålls stadigt runt min hals och sträckte sin mun mot min. Jag kysste och knullade henne försiktigt. Så småningom kuk helt inne där det ska vara. Det gick för oss båda på en gång. Då gick för henne, upphetsad hela hennes kropp, och kom med en hög skrik. När vi hade legat och strukna varandra en stund efter denna läckra körd, bad hon mig att ta henne bakifrån. För det var något hon inte hade försökt innan.
Jag fann snart vägen för kuk var hård och fitta var mjukt och saftigt. Hon satte bakstussen dess upp i luften.

- Mer! Hårdare! Hon stönade.

Så det gick för henne igen. Men jag hade inte fått någon frigivning ännu. Då gick det upp för henne, hon satte sig beslutsamt på kuk och började rida i en vild takt, upp och ner på den. När vi hade gjort det på ett tag, gick det för oss båda samtidigt.

Nästa dag träffade jag henne som överenskommits, och vi körde till samma plats och hade några härliga lagd. Vi hade inte gått oss till gropen, innan hon lade sig ner och ovikta hennes fitta som skrek. Det var en härlig slut på vår semester. Jag skulle resa nästa dag, men hon ville träffa mig nästa gång jag kom till stan. Men när jag har varit i stan senare, har jag aldrig träffat henne. Men en underbar tid det var, och hon fick uppleva sin födelsedag som hon ville.

10 comments:

  1. Sexleksaker i Sverige-Sexleksaker. Hos Mshop, Sveriges största sex shop finner du sexleksaker från kända varumärken. Diskret förpackning och avsändare. Kundtjänst öppen 7 dagar i veckan.

    ReplyDelete
  2. boston nye party 2017Boston New Years Eve and Nye Party 2017 in Boston annual tradition that asserted of romance and new beginning Spent with loved ones people dance and enjoy of New Year.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. workhireWelcome to workhire is offer best hire expert freelancers, Hire freelancer online job, and Find online freelance jobs,workhire online freelancer jobs. Visit us to know about hire.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. Hi fellas,
    Thank you so much for this wonderful article really!
    If someone want to read more about that sexbutiker I think this is the right place for you!

    ReplyDelete